Roligast dagen!

Hejsan alla söta! Lördag idag! För er som inte vet, lol... Iallafall dagen började tråkigt, pappa jobbade och jag hade fett tråkigt! Vid 11 kom min bror och sa att han skulle gå och köpa frukost söt❤ Så åt vi när han kom hem, sen vid typ 12 så messade Sharia och frågade om vi skulle åka till Tuna park! Så jag fixade mig och så och gick till henne sen tog vi bussen dit! Gick runt där och kollade, hittade massa fint som vi ska köpa i slutet på månaden! Sen gick vi och fikade, och flammade haha var typ bara vi och 2 andra där! Sen mitt i allt började Sharia Sötisen blöda näsblod! Stackars! Men vi dog av garv haha!! Och 1 sekund innan hade jag sagt jag drar om du börjar blöda! Men det gjorde jag inte! Jag gick faktiskt och hämta papper och allt! Sen gick vi till toan och dog lite till! Sen kollade vi lite mer sen hämtade pappa oss! Kom hem och nu ska vi snart äta, sen mello!!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback