Börjar om!

Hej förlåt för att jag inte har bloggar på nästan 2 månader!! Alltså jag har inte haft en tanke på bloggen, eller alltså jo men jag har inte orkar helt enkelt. Har vart lite upp och ner den senaste tiden med lite allt möjligt och sen skolan som vanligt! Känns iaf som att jag kommer lyckas mycket bättre med skolan den här terminen! Hoppas verkligen det så jag iaf kan få börja med E i alla ämnen efter sommaren! Jag orkar inte mer F. En så länge så har det iaf gott bra!

Sen då? Det har inte hänt så mycket kul förutom att mamma och Anders har bokat en resa till Spanien 2 veckor i Juni!! Dessutom ska Sharia följa med, alltså hur grymt?! Kommer bli så sjukt! Har också en "resa" till Stockholm nästa månad planerad! SHOPPING! Och sen såklart Justin Bieber 23 April!! OMB! Ser fram emot allt sjukt mycket!!

Idag är det fredag också! Mamma hämtar mig hos pappa vid 15 så jag måste typ packa nu, vi ska åka till Tuna Park en stund sen blir det väl fredags mys som vanligt! Sen nästa vecka åker mamma den orättvisa till Egypten så då ska jag vara hos pappa i 3 Veckor! Wish me Luck.. Jaja bara att bita i det sura! Dom har iaf köpt ny dator och tv så det är nått bra också ;) Nej, jag bloggar sen nu måste jag packa! Puss❤ Föresten, jag fixade mina naglar här om dagen! Sjukt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback