5 Januari 2013

Hej bloggen! Förlåt för sent inlägg men har inte hunnit blogga! Natten var helt knas! Jag la mig vid 22 och kollade på film, däckade och vakande vid 01 av ett sms, kunde inte somna om efter det och låg och höll på med telefon, sen skulle jag sätta på en film och somna till den, men då funkade inte tv:n :( Lyckades iaf somna, kl 07 imorse -.- Vaknade vid 12-13 gick upp och åt frukost och sen duschade jag och fönade håret, åt mat och jag sminkade mig och sådär, sen vid 19.40 gick jag och mötte Elin, så gick vi till Sharia och sen Hemköp:) När vi kom hem till Sharia kollade vi på hostel 3 och nu sitter vi typ och pratar:) Vi sitter väl uppe ett tag till, imorgon ska jag till mormor vid 12-13 så måste upp rätt tidigt! Bloggar mer imorgon! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback