4 Januari 2013

Hej bloggen! Fredag idag! Igår duschade jag och fixa mig sen gick jag och mötte Sharia vid 20.30, vi gick till Hemköp och köpte dricka och sen gick vi hem:) Kollade lite på tv och sen en film som var på Cmore kl 01, den var slut kl 03 och då la vi oss, haha i sängen var det typ as trångt så vi typ låg och puttade varandra osv haha :) as kul! Sen somnade vi typ vid 4-5? Och sen vaknande vi vid 13 idag när pappa kom hem:P Vi låg kvar ett tag i sängen sen vid 14 gick Sharia hem och jag gick upp, fixade mig och packade för att åka till mamma vid 15! Kom till mamma strax efter 15 då satt vi och pratade lite och sådär, sen lagade vi tacos:) Sen chillade vi i typ 1 timme sen hyrde vi film och mamma och jag solade på vägen hem:) Sen kom vi hem och nu kollar jag på film i mitt rum! Senare ska jag och min bror kolla på hostel 3 :) Bloggar imorgon! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback